#5 "Między występkiem a miłością" Mary Balogh


Lordowi Rannulfowi nie można się oprzeć. Judith, która znalazła się w opałach, widzi w nim również wybawcę i bohatera. Ukrywając swe prawdziwe imię, nagradza go nocą namiętności i uniesień. I znika, pewna, że się już nigdy nie spotkają. Jakaż więc jest przerażona, gdy los znów krzyżuje ich ścieżki. I gdy dowiaduje się, kim jest przystojny nieznajomy?


MATKA: Akcja książki umiejscowiona jest w czasach napoleońskich. I początkowo nie zaciekawiła mnie, ale im dalej czytałam, tym bardziej mnie ona pochłaniała. Spodobało mi się w tej książce to, że podobnie jak w obecnych czasach, bogaty mógł się ożenić z biedną, nie patrząc na jej stan majątku. Po prostu miłość była tu najważniejsza, a nie pieniądze. 
Z początku głównych bohater nie wypadł w moich oczach za dobrze. Był lekkoduchem i chciał się tylko zabawić. Jednak gdy poznał główną bohaterkę, zmienił się i nie zachował się tak jak w stosunku do większość poznanych kobiet. Jego przemiana spodobała mi się i zafascynowała mnie do dalszego czytania.

Tę książkę polecam dla tych, którzy lubią romanse i dobre zakończenia.

OCENA:
  • książka: 7/10 (dobra)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Świat oczami dwóch pokoleń © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka