#50 "Sherlock Holmes: Studium w szkarłacie" Arthur Conan Doyle


Umysł ludzki to pusty pokoik, który powinno się umeblować według własnego wyboru.

CÓRKA: Cześć! Jestem właśnie po moim pierwszym spotkaniu z Holmes'em. I jak? Zapraszam! :)

Holmes - interesująca postać. Bardzo inteligenty, spostrzegawczy i genialny z niego detektyw. Nie ma dla niego tajemnicy nie do rozwiązania.

Doktor Watson - weteran wojenny bez żadnego konkretnego zajęcia. 

Tych dwóch panów spotyka się przypadkowo i postanawiają zamieszkać razem. Bo przecież czynsz na pół to idealne rozwiązanie dla obojga. Będą się nudzić? Absolutnie!

Morderstwo. Ginie mężczyzna, ale nikt nie wie dlaczego i kto go zabił. Do akcji wkraczają detektyw i doktor. Ile im zajmie rozwiązanie zagadki? Jak będzie wyglądała ich współpraca? Znajdą mordercę? A może to nie było morderstwo? Pełno pytań, ale czy znajdą się odpowiedzi...?

Pierwsze spotkanie upłynęło mi raczej spokojnie. Średnio się wciągnęłam w przygody Pana Holmesa, ale i nie było też najgorzej. Liczyłam na coś "wow", ale trochę się przeliczyłam. Ogółem? Książeczka na wieczór idealna. Nie za nudna i nie za ciekawa na tyle, że nie można zasnąć. :)

Przyznam szczerze, że nie oglądałam ANI JEDNEGO filmu, serialu, ani nie czytałam książki o przygodach pana detektywa. Jestem dziwna? Chyba tak. Książka niby nie ciekawa, ale mimo wszystko jestem zainteresowana kontynuacją. 

Polecać? Nie polecać? Polecam, dla detektywów i znudzonych dotychczasowymi lekturami :)







Do następnego! 

6 komentarzy :

  1. Nie dla mnie tym razem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne wydanie tej książki na półce, zakupione jakiś czas temu, jednak wątpię, bym w najbliższych latach po nie sięgnęła - ze względu na studia prędzej zabiorę się za oryginalną wersję językową.

    Pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz możliwość to pewnie, że tak! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Coś ostatnio ta książka ciągle za mną chodzi chyba muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Świat oczami dwóch pokoleń © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka