World Cinema: Botox


Losy czterech kobiet pracujących w służbie medycznej, splatają się w szpitalu, gdzie dochodzi do wielu nielegalnych przedsięwzięć.

CÓRKA: Cześć! Jestem na świeżo po filmie Patryka Vegi Botox, a że dawno nic nowego nie było, więc jest! 

Moje odczucia? Szczerze? Dziwne. Nie wiem za bardzo co powiedzieć. Mam bardzo mieszane odczucia po seansie. Liczyłam na zupełnie coś innego. Na co? Nie wiem, ale na coś.... mniej realistycznego? bardziej śmiesznego? mniej brutalnego? Chyba wszystkiego po trochę. I co? Zawiodłam się?

Zrobię tabelę. Co mi się podobało, a co nie. Może uda mi się dzięki temu jakoś ocenić ten film, bo teraz zupełnie nie wiem jak to zrobić.

PLUSY:

Znalezione obrazy dla zapytania botox film gif
  • Agnieszka Dygant - uwielbiam ją w takich mocnych filmach!
  • Aktorzy, których lubię.
  • Muzyka, która jak zwykle była genialna!
  • Poruszone ważne tematy jak aborcja czy korupcja.
  • Podobny do Pitbulla, czyli trochę k..... i ch...
  • Pokazane są nie tylko złe, ale i dobre strony medycyny. Ponad 40 dzieci to dopiero coś!

MINUSY:
Podobny obraz
  • Pierwsze sceny mnie totalnie zniechęciły. Przerysowanie pewnych sytuacji.
  • Ratownicy z karetki? Ten wątek mnie rozwalił i poczułam w tym momencie niesmak.
  • Aktorzy, którzy są ciągle ci sami. Bardzo mało nowych twarzy. Nikt inny nie chce grać...????
  • Brutalność i realizm niektórych scen mnie przerażała. Musiałam zamykać oczy, żeby nie zemdleć (tak, tak jestem wrażliwa).
  • Umierające dziecko - mogli oszczędzić tego widzom.
  • Szpital? Poważnie jest aż tak strasznie jak w filmie?

Niby jest prawie po równo plusów i minusów, ale jednak jest ta nutka goryczy. Z tych wszystkich najnowszych filmów reżysera, ten jest dla mnie najsłabszy. Weszłam z innym nastawieniem po zwiastunie, ale wyszłam zawiedziona. Tyle szumu wokół, a tu klops!


Polecać? Dla ludzi o słabych nerwach (krew i poród) zdecydowanie NIE. 
Dla fanów Vegi - tak. Mogą być zadowoleni. 
A ja? Ja jestem średnio zadowolona. Czekam na coś lepszego Panie Patryku!





Reżyser: Patryk Vega
Gatunek: Thriller
Produkcja: Polska
Czas: 2 godz. 15 min.
Premiera: 29 września 2017 (Polska),
                  27 września 2017 (Świat)






Oglądaliście? Jak wrażenia?
Czekam na Wasze opinie!


Do następnego! 

3 komentarze :

  1. Akurat nie dla mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chłopakiem planujemy obejrzeć ten film :) "Pitbull" był świetny :)
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Świat oczami dwóch pokoleń © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka