#49 "Szkoła dyskutowania" Heinz Lemmermann

Znalezione obrazy dla zapytania szkoła dyskutowania


Szkoło dziękuję!
CÓRKA: Cześć! Niestety dziś Was trochę zanudzę. :)

Ostatnio miałam zajęcia z cyklu Problemy komunikacji interpersonalnej. Na zaliczenie Pani doktor wymyśliłam, że mamy przeprowadzić dyskusję. Temat dowolny. Ale najpierw, żeby zacząć dobrze dyskutować, musieliśmy przeczytać tę oto książkę. 

Powiem szczerze, że męczyłam się i to mocno. Nie lubię czytać książek, które mnie nie interesują. Ale jak mus to mus :(

Tutaj raczej jest opisane, nie jak prowadzić dyskusję, ale raczej debatę. Są techniki, którymi trzeba się kierować podczas rozmowy i dość cenne wskazówki czego nie robić. 

Dla kogoś ważnego (kto musi wypowiadać się publicznie) tak książka trochę może pomóc. Naprowadzić jak się zachowywać i czego unikać.

Jestem już po zaliczeniu i stwierdzam, że gdybym jej nie przeczytała i tak bym sobie poradziła. Nie była mi ona do niczego potrzebna. Kultura i logiczna wypowiedź mi wystarczyły. 

Ja jestem na NIE, ale może komuś się ona spodoba. :)










2 komentarze :

  1. Nawet bez Twojej negatywnej opinii nie sięgnęłabym po tą pozycję, gdyż to nie jest to, czego obecnie szukam.

    OdpowiedzUsuń

Świat oczami dwóch pokoleń © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka