Podsumowanie marca 2016



W marcu jak w garncu !


Niedawno mieliśmy początek marca, a już mamy koniec! Ten czas zdecydowanie leci za szybko....

Święta, święta i po świętach. Nawet nie wiemy kiedy się zaczęły, a już było koniec. Nie obejrzymy się, a będzie grudzień i kolejna Gwiazdka. :)

Pogoda trochę nas rozpieściła. Było ciepło, a to bardzo nas cieszy. Coraz więcej wychodzimy na spacery, albo po prostu posiedzieć przed domem. Uwielbiamy wiosenne powietrze! :)



W tym miesiącu udało nam się przeczytać:
1. Henryk Sienkiewicz Szkice węglem (recenzja)
2. Karin Slaughter Zbrodniarz
3. Sandra Brown Oblężenie
4. J.K. Rowling Harry Potter i Kamień Filozoficzny 
5. J.K. Rowling Harry Potter i Komnata Tajemnic




Niestety, ale z pisaniem recenzji było u nas różnie (jak widać powyżej). W kwietniu zabieram laptopa przed dom i piszę dla Was recenzje! :)

Jak wiecie, zostałam sama. Mama wyjechała i póki co, będę osamotniona na blogu. Liczę, że dotrzymacie mi towarzystwa ;)


Czas na małe podsumowanie czytelnicze:
Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba stron przeczytanych w miesiącu: 1 580
Średnia liczba stron czytanych na dzień: 51
Liczba napisanych recenzji książek: 2
Liczba napisanych recenzji filmów: 1
Liczba postów w tym miesiącu: 10
Odwiedziliście nas w tym miesiącu: 2 027
Obserwatorzy: 156

Liczba przeczytanych książek w 2016 roku: 14
Liczba przeczytanych stron w 2016 roku: 4 791
Odwiedziliście nas w tym roku: 10 319

Najpopularniejszym postem okazał się: Mało nas, mało szczęścia... (trochę smutny post).
Najczęściej komentowaliście post: LBA 3.


Mam jedno postanowienie na kwiecień: WIĘCEJ BYWAĆ NA BLOGU! :)

A jak u Was minął marzec? 
Ile książek przeczytaliście?
Macie jakieś plany na kwiecień? :)


Miłego dnia i udanego miesiąca!  

60 komentarzy :

  1. U mnie plan na kwiecień jest jeden - napisać wszystkie zaległe recenzje, których niestety do tej pory nazbierało się bardzo dużo ;) Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować Twój plan na kwiecień!
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ! :)
      Powodzenia i Tobie życzę! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. "Zbrodniarz" i "Oblężenie" mnie zaciekawiły. Ale rozpiętość gatunkowa przeczytanych przez Was książek duża ;) To dobrze.
    PS Mój post z 1 IV wciąż czeka na WAS i WASZĄ reakcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, rozpiętość spora, ale staramy się nie nudzić :D

      PS Jesteś wielka! :*

      Usuń
  3. Bardzo ciekawi mnie powieść "Zbrodniarz", gdyż autorka zachwyciła mnie pozycją "Moje śliczne". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo dodać recenzję :)
      Powiem tylko tyle: książka jest ciekawa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja nie mogę uwierzyć, z góryo juz kwiecień... dopiero co rok się zaczął ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz sobie radę, a czas masz rację mknie za szybko. :(
    A co do wyników marcowych nie przejmuj się, zawsze jest raz gorzej, a raz lepiej. ;)
    A cóż, u mnie 16 książek, tak akurat się wydarzyło ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby kwiecień był lepszy :)
      Nooo poszalałaś! :D

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku! <3
    Ja przeczytałam w marcu 6 książek i jestem zadowolona :3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w marcu przeczytałam tylko 4 książki, ale mam nadzieję, że w kwietniu znajdę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że w kwietniu przeczytam więcej :)

      Usuń
  8. U mnie marzec był bardzo intensywny. Oby kwiecień zaowocował wieloma recenzjami na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi w marcu udało się przeczytać 7 książek, co mnie samą zaskoczyło :D Miesiąc minął mi tak szybko... dopiero był początek roku, a już zaczyna się kwiecień!
    A 5 książek, to i tak dużo, zwłaszcza na taki miesiąc, jak marzec, kiedy to były święta oraz tak ładna pogoda, że chwilami aż szkoda było siedzieć w domu i nie wyjść na spacer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację. Większość czasu i tak byłyśmy poza domem, więc 5 to sukces ;)

      Usuń
  10. Gratuluję wyniku, za książki Slaughter muszę się w końcu zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników i życzę aby kwiecień był jeszcze lepszy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Z powyższych książek znam tylko... Harrego :)
    Oby wiosna już z nami została! Uwielbiam ciepełko.
    U mnie znów naście przeczytanych, ale to nie ilość ważna, ale to czy ktoś czuje się dobrze czytając tyle ile może.
    Życzę satysfakcjonującego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczymy na to, że wiosna już zawita na dobre.
      Dziękujemy! :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię Harry'ego Pottera :) Też się cieszę, że wiosna wreszcie przyszła!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że się trzymacie♥ Ja przeczytałam 6 książek w marcu, więc nie jest źle ;) Trzymam kciuki za kwiecień!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobne wyniki :)
      Dziękujemy i wzajemnie :)

      Usuń
  15. Oczywiście, że dotrzymam towarzystwa. A wiesz, że ja nigdy nie czytałam Potterów? Bo jak była moda, to nie udało mi się wypożyczyć i tak zeszło. 'Szkice węglem' to jako lektura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :)
      Ja już czytam po raz tysięczny chyba :) Jak była moda to ja też nie czytałam, bo jakoś mnie to nie interesowało. Ale kilka lat później odkryłam Hogwart i nie potrafiłam już go opuścić :)
      "Szkice węglem" to była moja lektura w liceum, a teraz z racji tego, że jest rok Sienkiewicza to przeczytałam :)

      Usuń
  16. Marzec tak szybko minął, a tu niedługo mam testy.
    Książkę skończyłam tylko jedną, nie mam czasu. Jak bym zaczęła czytać książki to blog by na tym ucierpiał :D
    Plany na kwiecień? Ostra dieta i ćwiczenia, bo na zakończenie roku ma być piękna kobieta :D
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ćwiczę i stosuję dietę MŻ (Mniej Żreć) :D. Siedzenie w domu mi nie służy :(
      Życzę powodzenia na testach! DASZ RADĘ! Trzymam kciuki! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. U mnie marzec był bardzo owocny, bo przeczytałam 12 książek. Na kwiecień nie mam szczególnym planów.

    A, i jestem strasznie ciekawa "Zbrodniarza" :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo zamieścić recenzję :)
      I gratuluję wyniku!
      Wzajemnie :*

      Usuń
  18. Mi udało się przeczytać 4 książki ;)
    A plany na kwiecień to przede wszystkim urządzenie parapetówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ilość, a jakość się liczy :)
      W takim razie udanej zabawy! :)

      Usuń
  19. Też mam problem z pisaniem tych recenzji na bieżąco, wiec doskonale rozumiem... Mam nadzieję, że w kwietniu się jakoś zmobilizuję.

    Marzec był u mnie obfity, chociaż zawsze mogło być lepiej - niestety Ne więcej nie było czasu. Przeczytałam 23 książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ILE?! O matko... GRATULUJĘ! :)
      Zawsze jak jest czas to poświęcam go na coś innego, a nie na pisanie recenzji. A zaległości rosną... :(

      Usuń
  20. Ja miałam trochę słaby w sensie książkowym marzec i najprawdopodobniej kwiecień będzie podobny :( Gratuluję wspaniałego wyniku i owocnego miesiąca życzę :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ale ten czas leci, super zestawienie miesiąca :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobre wyniki, gratuluję! Życzę zaczytanego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dobrych statystyk i oby tak dalej!
    Nie smutaj się, że mamy chwilowo nie ma. My jesteśmy i będziemy Cię wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny wynik! :D
    Pewnie, że dotrzymamy ci towarzystwa :D
    Zaczytanego kwietnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam chrapkę na "Zbrodniarza" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kocham wiosnę i cieszę, że już jest :) Gratuluję wyniku i życzę dobrego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Harry Potter <3 Super podsumowanie!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry wynik i dobre książki! Oby kwiecień był jeszcze lepszy ;) Kurczę, może w końcu przeczytam "Zbrodniarza", bo mam ochotę na coś tej autorki już od dawna... Pozdrawiam!
    ~Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czytaj, czytaj, bo jak dla mnie książka świetna :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  29. Jakieś oblężenie zbiorowe w tym roku się zaczęło! Wszyscy którzy nie czytali Harrego Pottera zaczęli czytać. Ja również właśnie skończyłam 1 część. :D
    No ale życzę wam by było was więcej na blogu, w końcu jesteście we 2. ^-^
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Harry'ego czytałam już wiele razy. To nie jest mój pierwszy raz :D
      Mam nadzieję, że już niedługo będziemy we dwie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. Harry Potter! Kocham, kocham, kocham*x Czytałam w ferie, a ostatnio "Władcę Pierścieni" i Tolkien kompletnie mnie w sobie rozkochał, mimo iż już dawno się nim fascynowałam, po "Hobbicie" i paro nastoletnim oglądaniu filmu. Ciekawie nie powiem-"Szkice węglem", niestety nie czytałam. A reszty nie kojarzę. Nadszedł czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham! I mam zamiar się zabrać za "Władcę Pierścieni", bo nigdy nie czytałam :)
      Nadrabiaj i mów jak się podobały! :)

      Usuń

Świat oczami dwóch pokoleń © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka